ח"כ אלי דלל טוען: הממשלה לא הפקירה את הצפון, היו קבלנים שעזבו
חבר הכנסת אלי דלל מהליכוד התראיין ל"יומן תשעים", ואמר באופן חד משמעי שלדעתו מטרת הלחימה צריכה להיות הפלת המשטר האיראני: "זו ההזדמנות עכשיו" • לדבריו, הממשלה הקצתה תקציבים לבניית מרחבים מוגנים בצפון – אך בנייתם נקלעה לקשיים בירוקרטיים • האזינו לריאיון המלא
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר