תלמידה בהרצליה החלימה מסרטן, אך עדין לא צמח לה כל השיער ובשל כך מגיעה עם בנדנה לכיתה. כמחווה מרגשת לתלמידה, החליטו תלמידות כיתה ו' בשכבה להגיע עם בנדנות ליום אחד.
תלמידות ותלמידי ו'3 בבית ספר שז"ר בהרצליה שינו את חוקי האופנה והחליטו להגיע היום (חמישי) כולן – עם בנדנות. מדובר כאמור במחווה מרגשת לאחת מתלמידות השכבה, שנלחמה וניצחה את המחלה. היא חזרה מאז לספסל הלימודים, אך עדיין לא צמח לה כל השיער ולכן היא מגיעה לביה"ס עם בנדנה על ראשה – מה שהוביל לשאלות ומבטים מצד ילדים שלא מכירים את הסיפור שלה.
מאחורי זה עומד סיפור מרגש של תלמידה גיבורה בכיתה שלהם שנלחמה וניצחה את המחלה. היא חזרה מאז לספסל הלימודים אבל עדיין לא צמח לה כל השיער ולכן היא מגיעה לביה”ס עם בנדנה על ראשה – מה שהוביל לשאלות ומבטים מצד ילדים שלא מכירים את הסיפור שלה.
יחד עם מנהלת ויועצת ביה"ס ותלמידות ותלמידי הכיתה, הם חשבו איך לעזור לה להרגיש פחות "שונה" והחליטו כמחוות ערבות הדדית הם הזמינו את כל התלמידים להצטרף לטרנד. בעיריית הרצליה התרגשו במיוחד: "על כוחה של חברות וערבות הדדית. מה נגיד? בריאות – לפני הכל. ולא זה לא משהו שנכנס לנו לעין, אתם פשוט מרגשים אותנו".





























