סוף המשחק: בית הימורים בלתי חוקי באור עקיבא נחשף, תושב טירת הכרמל בן 45 עוכב לחקירה.
בפעילות מבצעית יזומה של שוטרי תחנת חדרה, בוצע צו כניסה לבית הימורים באור עקיבא. עם כניסת הכוחות למקום אותרו משחקי קלפים, ג'טונים, רישומים ומסמכים המעידים על פעילות הימורים בלתי חוקית.
במקום פורקו שלוש מצלמות אבטחה החולשות למרחב הציבורי. מפעיל המקום, תושב טירת הכרמל בן 45, עוכב לחקירה בתחנת המשטרה.
"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד הפעלת בתי הימורים בלתי חוקיים, הפוגעים בסדר הציבורי ומהווים קרקע לפעילות עבריינית נוספת, ותפעל למיצוי הדין עם המעורבים", נמסר מטעם המשטרה.





























