כתב אישום הוגש אתמול (ראשון) לבית משפט השלום בנתניה נגד שני תושבי העיר, בני 24 ו-30, בגין שימוש בכרטיסי אשראי גנובים וביצוע עסקאות בהיקף של אלפי שקלים.
על פי כתב האישום, השניים קיבלו לידיהם, בדרך שאינה ידועה, כרטיסי אשראי שנגנבו במהלך שתי פריצות נפרדות – האחת לדירה והשנייה לרכב בעיר נתניה.
מחקירת המשטרה עלה כי הנאשמים הגיעו, כל אחד על פי חלקו, למספר בתי עסק בעיר וביצעו באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים עסקאות שונות בהיקף של אלפי שקלים. לצד הגשת כתב האישום, הגישה התביעה המשטרתית בקשה למעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.






























