"התחנות הפחמיות לא יכולות לפעול כרגע כי ההסכם של שנת 2025 פג, אנו רוצים לשמר מצב זה" – רון שגן מסביר ברדיו 90 כיצד מגדיר המשרד להגנת הסביבה מהו מצב חירום

ביום רביעי האחרון נערך בחדרה דיון ציבורי פומבי במשרדי האיגוד לערים לאיכות הסביבה, בנוכחות חברי מועצת העיר, השרה עידית סילמן, בכירי חברת החשמל ונציגי תחנת אורות רבין. האירוע הסתיים בתקרית שבה אחת המשתתפות השליכה גוש פחם לעבר השרה, שלא נפגעה, והמשטרה עצרה תושבת בת 18. מעבר לכך, עיקר הדיון התמקד בשאלת התנאים להפעלת התחנות הפחמיות […]













