שידור חי
תמונה של התוכנית

הרצליה בוחנת פתרונות חינוכיים לתלמידי החטיבה בהתאם לשינויי מערך הרישום בעיר

תמונה של יריב פישר עם ילדים החוג

בערב יום שלישי השבוע התקיימה פגישה משותפת בין מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, רויטל שפירא, ראש עיריית הרצליה יריב פישר, הנהלת מינהל החינוך העירוני בראשות אדר ארד, הנהגת העיר ונציגי הורי תלמידי חטיבת הביניים סמדר בשכבות ז'–ח'. המפגש נערך במסגרת שיח פתוח ושקוף עם ההורים, ועסק בבחינת כיווני פעולה אפשריים לעתיד תלמידי החטיבה בשנת […]