בית המשפט המחוזי מרכז גזר לפני ימים אחדים את עונשו של עמית בן שמעון, בן 30 מנתניה, שהורשע בייבוא כמות גדולה של סם מסוג קטמין לישראל.
על פי פרטי ההליך המשפטי, בן שמעון הועמד לדין בחודש פברואר אשתקד לאחר שיוחס לו ייבוא של למעלה מ-4.5 קילוגרמים של קטמין מאירופה לישראל, באמצעות חבילת דואר.
ההליך הפלילי נגדו התנהל בבית המשפט המחוזי מרכז, ובסיומו הגיעו הצדדים להסדר דיוני. בעקבות ההסדר הורשע בן שמעון בעבירות שיוחסו לו.
בגזר הדין שניתן לאחרונה קבע בית המשפט כי בן שמעון ירצה 33 חודשי מאסר בפועל. בנוסף הוטלו עליו מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 6,000 שקלים. בכך הסתיים התיק, שהחל בעקבות חשיפת משלוח הסמים שהגיע מאירופה לישראל באמצעות הדואר.





























