בית משפט השלום בנתניה גזר שישה חודשי עבודות שירות על תושב העיר, בן 45, שהורשע בגידול והחזקת סמים. בנוסף נגזרו עליו מאסרים מותנים וקנס בסך 4,000 שקלים.
על פי גזר הדין, האיש, אינסטלטור במקצועו, החזיק ברישיון לשימוש בקנאביס שפג תוקפו, ובמהלך התקופה גידל בדירה שכורה שבה התגורר כ-100 שתילי קנאביס במשקל כולל של כ-9 קילוגרמים.
עוד עולה מהחלטת בית המשפט כי ברשותו נמצאו גם כ-15 גרם קנאביס, וכן כמות נוספת של סמים מסוג MDMA וקטמין. בסיום ההליך המשפטי קבע בית המשפט את העונש הכולל כאמור, הכולל עבודות שירות, מאסר על תנאי וקנס כספי.






























