בחטיבת אלתרמן בנתניה ההורים סבורים כי הצעדים שננקטו אינם מספקים לנוכח חומרת אירוע האלימות

אירוע אלימות חמור התרחש השבוע בחטיבת הביניים "אלתרמן" בנתניה והוביל לפינוי תלמיד כבן 14 לבית החולים, לאחר שנפגע בראשו במהלך קטטה בין בני נוער משכבת ט’. בעקבות האירוע פתחה המשטרה בחקירה ועיכבה חמישה נערים בחשד למעורבות בתקיפה. על פי הפרטים שנמסרו, הקטטה התפתחה בין קבוצת תלמידים בני 14–15, ובמהלכה נפגע אחד מהם בראשו, ככל הנראה […]













